viva las vegas

Hej Hej Hej!
Vilken jädra helg mina vänner .... Las Vegas var verkligen helt 100 % fantastiskt! Jag kommer att åka tillbaka inom kort! Vädret var superbra, med roliga pool-partyn, goda restaurangbesök, uteliv till 7 på morgonen och desstuom träffade vi mina kollegor från Sverige! Ja, toppen toppen toppen. Jag vill tillbaka! Igår kom vi hem efter midnatt och började plugga redan imorse, det är lite väl lyxigt att inte plugga på en hel helg! Nu har vi i alla fall klarat av måndagen och städat bort damm från lägenheten. I veckan ska jag studera som vanligt men också forstätta på mitt företag! Jag ska kontakta en tillverkare nu .... Åh jag borde verkligen inte berätta men snart ska ni få veta allt vad jag pysslar med!
Här kommer ett fåtal bilder ... Hade inte med mig kameran så mycket. Det finns nog ett par fler på min instagram slouisedahlin. 
 
Kommentera inlägget här: