vit och kall inredning till jul

Jag gick och tittade på allt julpynt som finns i butikerna här och blev så arg; när ska det blir lite mer modernt att julpynta? Jag vill inte ta fram massa fula dammiga tomtar varje första advent, inga fula röda dukar eller hysteriska kulor med jesu födelse : Jag älskar julpynt som är nytt, fräsht och gärna vitt blandat med silver. För mig handlar inredning mycket om att dekorera efter temperatur. På sommaren älskar jag varma färger på kuddarna, mila doftljus och tunna gardiner som andas värmen. På vintern däremot; föredrar  jag en kall ton på inredningen som fortfarande är clean men ändå andas vinter, gardiner och täcken får gärna bli tjockare men rött och mörkgrönt är jag inget fan av. Hade jag inte varit student så hade jag gärna köpt inredning som nedan;





Foto: via By Nord
Lånat från: ellasinspiration.blogg.se
Kommentera inlägget här: