tomt och skönt

Så var alla prov gjorda. Det känns tomt och konstigt men väldigt väldigt skönt. Det första jag gjorde var att sova i flera timmar och nu har jag haft möte med Max angående företaget. Skönt att få tid över till annat. Ikväll ska jag drika drinkar, ha spa och mysa runt i tofflor med massor av play program på listan! Imorgon ska jag träffa entreprenörerna igen vilket är lite pirrigt för det är dags att få feedback på vår produkt .... Jag hoppas att de tycker att detta är lika bra som vi! 
Det är så skönt att sitta här med tända ljus och svara på mail, återkoppla till kontakter och styra upp livet utanför skolan lite. Jag har inte haft en sekund över till det i veckan!
Idag kom min plattång som killen beställde åt mig, min GHD har gjort sitt... Den nya var bra tycker jag, vi fick en bra deal från Groupon (25 dollar istället för 145) Vilket inte är samma pris som GHD men det är en bra plattång!
Kommentera inlägget här: