tiden är ett hot

Ojoj, nu börjar snart veckan med stort V! Alla prov ska skrivas! Jag längtar så tills torsdag när jag och min partner, Max, ska träffas och jobba på bolaget, då kan jag ge mitt allt till den och släppa skolan helt! Just nu sitter jag med internredovisning vilket jag faktiskt tycker är väldigt roligt, men det finns inte så mycket tid över som jag hade önskat så jag hoppas att det går vägen. Det är lite svårt att veta vart gränsen går för hur mycket man hinner med, för att för mig finns det ingen synlig gräns - jag kör på tills det inte går mer. Ibland inser man att allting blir halvdant för att man har för mycket att göra, men de gånger då man får gjort allting perfekt och inser att man har hunnit dubbelt så mycket som annars - - ger mig en STOR boost! Tiden är ett hot för mig, för att hinna allt jag vill, därför älskar jag att besegra den. Jag är alltså inget fan av söndagar för då får man inga leveranser, allt är stängt och mailboxen visar inga nya mail ... Imorgon är det måndag - det är en rolig dag! 
Kommentera inlägget här: