synvinkel

Vilken helg. Fredagen började med ett tidigt möte hos Work Experience department för att se till att rätta ut problemet jag ställde till med - det hade varit fruktansvärt att behöva åka hem. Nu har allting löst sig och jag kommer inte läsa matte denna termin utan istället jobba som voluntär för mitt jobb i Sverige, kul! Efter mötet skuttade jag lyckosamt iväg till entreprenörs gruppen och pitchade vidare vår produkt och budget vilket var fint mottaget och nu ligger vi på andra plats av 27 företag. Listan är till för att se hur stor chans man har att vinna 1000 dollar den 6 december - puh. Jag har verkligen haft svårt att blogga nu när allting har varit kaos, det blir liksom en helt annan synvinkel på livet; bloggade om framtid och målsättning blir svårt. Jag ville bara överleva dagen och kunde inte inspirera. Det är häftigt att se hur perspektiv ändras när man får ett hinder, utseende, städning, planering för framtiden - blir fruktansvärt oviktigt men nu känner jag mig laddad och glad över att allt är i sin ordning igen. Jag är så glad att det alltid löser sig på något sätt!
 
 
Kommentera inlägget här: