student inspiration

Jag hade ett så härligt samtal med min morbror idag. Jag berättade att jag är lite svårtstartad vad gäller pluggandet denna termin - det går liksom inte så bra som jag vill. Kanske beror det på motivation? Vad han sa var i alla fall; "du kommer att vara 24-25 år när du har en BA Degree i Business. Det är bara några år kvar, när du har det kan du bli vad du vill. Vill du fortfarande bli skådesperska så kör du på det, vill du bli marketing manager så kör du på det - men om två år ska du bosätta dig i LA eller NYC och partaja, söka roller, söka jobb, ta dagen som den kommer och smida planer varje dag utan att behöva tänka på skolan. MEN skolan måste du klara först" Inget nytt egentigen men skönt att höra. Jag längtar ibland efter att bara flytta till LA och se vad som händer, ta dagen som den kommer och jobba i en klädaffär. Låta allting bara hända och vara öppen för allt! Gud vad jag längtar tills det är dags att planera livet utan att ta hänsyn till att man är student på heltid - fatta vad roligt?! 
Här är en länk till den senaste trailern jag var med i här i Santa Barbara:
https://docs.google.com/file/d/0BwP3x2hyInQKU1lLTXFkS3JEbFE/edit?usp=sharing
 
Kommentera inlägget här: