nu inredning

Köpte två tavlor på vägen hem från skolan! (nu måste det vara slut med att spendera pengar för denna månad) Så roligt att få lite färg och karaktär på väggen. Det är ju givetvis mycket man skulle vilja göra, eftersom jag är så intresserad av inredning, men jag tycker att vi bor supermysigt för att vara studenter. 
Idag är det fredag för oss eftersom vi praktiskt taget är lediga imorgon, jag har bara möte med entreprenörs gruppen. När vi kom hem från skolan städade jag iordning och torkade borden. Satte upp tavlorna och klippte ur bilder från VOUGE (de som sitter i de vita ramarna). Nu sitter jag i soffan och känner mig febrig, inte så bra eftersom vi har terminsprov i internredovisning, affärsekonomi, matte D och litteratur nästa vecka! Farao vilken helg detta kommer att bli ... 
 
Kommentera inlägget här: