lite mer att läsa

Jag vet att gårdagens bloggande var ganska trisst. Nu tänkte jag bjuda på lite mer aktuell info om vad som händer! Vår produkt (min och Max som jag inte kan avslöja riktigt ännu men ni som vet, vet) ska till produktion idag och imorgon har vi en färdig produkt att sälja, bara packaging och financing kvar... Det går frammåt och våra mentorer tror att vi har all chans att vinna den 6 december! 
Det känns fantastiskt skönt att ha lite mindre klasser nu när matten rök, jag har så mycket tid till att verkligen göra alla klasser superbra, lite tid till mig själv och jag får ingen klump i magen när jag är hungrig för att jag vet hur stressigt det är om man ska laga mat - nu hinner jag laga mat! Nästa termin ska jag verkligen välja bättre klasser som passar mer ihop ... Inte så tunga på en och sama termin.
Imorgon är det Halloween här. Alla som har varit här eller sett på film vet hur hysteriskt det är! Vi har inte köpt kostymer ännu men ska göra det idag, alla ska matcha! Funderade först på att vara familjen Flintstones men vi får se. Det är ju inte så att man klär ut sig till läskiga saker bara för att det är Halloween i USA - man klär bara ut sig! Här är gårdagens morgon, skoldag och kväll i bilder. 
Kommentera inlägget här: