kortvarigt tacksam

Tank att nar man mar som samst sa tanker man alltid att man ska borja vara glad for det lilla i livet. Man ska vara glad att fa sta och vanta pa bussen med nagon man tycker om, ga ut och ga en promenad, sitta med fjarrkontrollen och bara slapp-titta pa program, laga god mat och mala naglarna eller bara lasa en bok man gillar. Sma saker som man bara inte orkar eller kan nar man ar pa botten. Nu nar jag trodde att jag skulle aka hem fran landet jag alskar var jag sa ledsen och avundsjuk pa alla som bara hade ratten att ga pa gatan, jag ville kunna sitta i soffan med Markus och Anton varje dag och aka och handla mysmat. Nu nar det ar over och lost ar jag i full rulle med att traffa min Business partner, plugga och planera - inte en takne pa allt jag skulle vara tacksam for. Konstigt. Idag har jag i alla fall varit produktiv med moten och studier. Nar jag kom hem gjorde jag husmanskost igen, verkar ha kommit in i en fas, nu ligger jag med tanda ljus och ska skriva uppsats. 



 
 
 
Kommentera inlägget här: