ikapp

Äntligen tar vi tag i saker och ting! Både tränade, tvättade och pluggade ikapp läxorna idag! Skönt att man börjar göra saker som man säger, innan var "i helgen ska vi bara vila upp oss och plugga ikapp" alltid väldigt osant och blev massor av fest och mys framför film. Jag har varit ganska oproduktiv med andra saker på listan eftersom en annan händelse har uppkommit privat som gör att jag hade svårt att få in mer i skallen. Jag kan berätta vad allt handlar om när det är klart men just nu är det tystnadsplikt. Till middag idag åt vi en väldigt god sås som Markus mamma brukar göra: Gräddfil, jordnötter, mango chutney, och sambal olek - gott! Jag älskar att vädret fortfarande känns som sommar så våra såser, sallader och köttbitar till middag känns fortfarande helt rätt! Imorgon ska jag till poolen... 
Sovrumsfönster med zoom:
Kommentera inlägget här: