förändring i livet

Hej! Här ligger jag i full mundering och känner mig febrig ... Försöker plugga redovisning men huvudet är tungt. Ibland är det viktigt att jag verkligen lutar mig tillbaka och inser vilken skillnad den här utbildning kommer att göra på mitt liv. Alltså, mycket av det jag har gjort i flera år vad gäller bokskrivande, skådespeleri och eget företagande har ju aldrig förändrat mitt liv på något större vis. Jag har skapat ett långt CV med roller men det räcker liksom inte. Däremot kommer jag att ha en fyra årig utbildning i Business från USA vilket ger mig en otroligt stor skål att välja och vraka mellan. Jag kommer verkligen att "vara en av dem" och ingen kommer kunna se ner på mig. När jag bildar boalg eller bara minglar så kommer jag alltid att ha något grymt att komma med. När jag tänker på det på detta vis, blir jag alltid peppad. Jag tycker att alla som läser - gammal som ung - ska motiveras av det ibland; hur det kommer att förändra livet. Det låter självklart men ibland känns det som att man fastnar i ett mönster och behöver påminna sig själv! Om ett par år är jag 25 och har klarat en stor milestone i livet; my BA Degree in Business. Då jäklar ska ni få se på grejer! Hehe. Glöm aldrig att ni gör precis vad ni vill med livet!

Pyntade om lite på soffbordet; här är det ju sommar ett tag till. 
Kommentera inlägget här: