drama

Magkatarr, feber och hemskickad från USA. Nästan. Där har ni min dag! ... Jag förstår verkligen inte varför jag alltid hamnar i situationer som dessa, vad gör jag för fel? Vad missar jag som andra ser? 
Jag hoppade av matten, som ni vet, och precis efter fick jag en dålig känsla i magen.... Jag visste att man kunde göra såhär eftersom en vän till mig från Sverige gjorde det men vad som slog mig var att hon är amerikansk medborgare. Inte jag. Jag måste läsa ett visst antal klasser HELA terminen, jag kan inte hoppa av! Paniken spred sig, vi åkte till skolan men alla hade gått hem, googlade och läste överallt att en internationell student måste ha si och så många timmar även om du Withraw. Jag var körd. Börajde planera att packa. Då kom jag på att när jag gick på ASU så fanns det onlineklasser som började senare under terminen, så jag kollade. Då hittade jag en klass som heter Business Experience och är för de som jobbar vid sidan av skolan - vilket jag gör till och från. Nu har jag valt den men jag vet inte om stormen är över eller vad som händer nu. Om det är okej för jobbet och för CSN - just nu orkar jag inte vara vaken längre. Jag är så trött!
Jag vill inte åka hem...
 
Kommentera inlägget här: