avslöjande

Jag är faktiskt väldigt glad över att det börjar bli lite kyligt, runt 20 grader hela veckan. Friska vindar och idag till och med lite regn! Hur underbart?! Jag har saknat lukten och friskheten. Dessutom blir det så mysigt allting, i biblioteket samlas alla lite frusna och kyliga i våra hoodies och vara lattes. Jag tycker att mentaliteten blir så mycket härligare och mindre hysterisk faktiskt. Men jag älskar ju solen såklart, annas hade jag ju inte bott här! 
Nu sitter jag hemma och motarbetar allt som har med stress att göra. Vi har terminsprov i alla ämnen nästa vecka, två om dagen - så nu är det bara att bita ihop. Angående företaget så har jag tagit beslutet att ta in en partner! Jag har fått förfrågningar i Entreprenörsgruppen men inte svarat ja eftersom jag kommer att ha svårt att hitta tid för ett samarbete nu framföver - men vet ni vad? Jag kommer ingentstans just nu! Jag behöver en hjärna till att pusha och ge respons till mina idéer. Därför kommer jag att välja en partner på fredag, kul! Ni vet ju faktiskt inte vad det är ännu, UPDATE : A partnership has been signed so I cannot write about our company here. Be patient ... Tänk så roligt att min idé som jag haft i alla år nu faktiskt ska ut på marknaden! Otroligt kul.
 
Kommentera inlägget här: