vem vet

Att man aldrig vänjer sig vid hur stark solen är här, nu sitter jag helt illröd efter att ha lagt mig på stranden i 45 minuter i väntan på att Markus lektion skulle sluta. Idag har vi fått ha extra mycket pepp-talk eftersom båda börjar bli så jäkla trötta på allt som har med skola och böcker att göra, man tröttnar liksom på allt! Maten hinner man aldrig lägga tid på, naglar och ögonbryn har aldrig varit värre, tvätten växer och likaså allt damm på golven, men vi gör vad vi kan för att hinna lite åt gången. 
Idag tränade vi och duschade på gymmet, åt en quinoasallad innan skolan och sedan var det straden, låter väldigt skönt men det är mycket pluggande mellan varven kan jag meddela. Som sagt, mycket peppande idag - vad ska vi jobba med, vart ska vi bo, hur ska det se ut, vad äter vi till middag osv osv ... Vi funderar på att ta våran AA Degree (Kandidat) och sedan ta ett jobbår här i staterna för att ha motivation men framförallt råd att gå på Uniersitetet i 2 år. Man har möjlighet att skaffa sig ett jobb under året efter sin AA och gillar de mig så får jag Work-Visa, kanske gillar de mig så mycket att de betalar min BA Degree och promotar mig efteråt, VEM VET? Det är därför livet är så härligt, för vem vet? Inte du, inte jag. 
Kommentera inlägget här: