välmående

När jag var liten tänkte jag ofta på hur länge man skulle gå i skolan och hur jobbigt det var. Jag insåg att det är massor av år även efter studenten och tyckte att det kändes väldigt tungt (kan ha gått i 5e klass), men sanningen är att det är en härlig tid. Även om jag är väldigt rastlös och vill sätta tänderna i mycket vissa dagar så är andra dagar väldigt snurriga med karriärsval, just nu kan jag drömma om båda och göra lite småprojekt. Jag kan öppna många dörrar och planera mitt liv precis så underbart och roligt som jag vill att det ska vara, samtidigt som jag bor i ett paradis med världens bästa kille och skriver en bok. Jag är väldigt välmående just nu, även om rastlösheten kommer många gånger - men vem är man att klaga?
Idag kom våra efterlängtade proteinbarer, vet inte om de finns i Sverige? Här är de väldigt poppis och väldigt bra, skönt att äta innan och efter träning!

Kommentera inlägget här: