utan bröst och bootie

Dagens i-landsproblem; jag känner mig för smal för att träna... Skämt å sido, när man dansar Zumba kan man inte se ut som en liten pinne! Man ska ha lite bootie och se exotisk ut tycker jag, tyvärr kan jag inte säga att jag tillhör den kategorin längre.... Har knappt bröst kvar efter den här terminen, nu vill jag inte bli smalare men magen får gärna bli lite hårdare. Jag sa till min sambo; "jag börjar ju närma mig målet nu, det är ju bara magen kvar, ska vi inte ta det lite lugnt så att man inte uppnår det för snabbt? Då kan vi inte träna mer?" Han svarar; "det sägs ju att man inte kan bli klar, att man aldrg är riktigt nöjd vad gäller träning." Jag håller inte med. Jag vill verkligen inte se ut som en muskelknutte, en skelett eller planka. Jag är nöjd nu, man kan väl inte sträva efter ett mål som inte finns? Det verkar konstigt tycker jag. 
Jag får försöka hitta lite oversize kläder och dansa loss ändå!
(Herregud vad spegeln är smutsig ser jag nu på bilderna! Fy!)
Kommentera inlägget här: