tipsdags

Jag måste få tipsa om två saker: min nya rakhyvel och en superlätt, god och nyttig lunch.
Okej, vi börjar med det lilla miraklet Venus Olay som killen tipsade mig om, han var trött på att hans egen inte fick vara ifred. Väl hemma ställer jag mig i duschen och tittar länge på den konstiga hyvelformen "älskling, hjälp!" ropar jag och flyger ut till sambon "vad är det här för kuddar?" med ett leende säger han "det är tvål, så att du ska slippa använda tvål och bara ha den under vattnet, det såg jag på tv". Tur att någon har koll. Den var i alla fall det bästa jag haft, så underbart att slippa smeta med tvål överallt, här vet man att det alltid täcks och det går dubbelt så fort! 10/10!
Här kommer lunchtipset: tonfiskwraps
Du behöver
Gräddfil
Rödlök
Tunnbröd
Dijonsenap
Salt & peppar
Tonfisk 

Rör bara ihop allting till en smet och rulla in i tunnbröd! Mängd får ni bestämma själva, jag går alltid på känsla...
Kommentera inlägget här: