skriv inspo

Böckerna stängdes tidigt idag och vi la oss i soffan med Lisa Marklunds Annica Bengtzon filmerna istället, så kul med svenska krim filmer tycker jag. Marklund skriver så otroligt bra tycker jag och inspirerar verkligen till att skriva en bok! Jag skriver ju mycket som ni vet, just nu mycket på en bok om livet, mål, drömmar, dåtid och nutid men det betyder inte att små noveller och tankekartor kring romaner inte slängs ihop ibland. Jag älskar verkligen att skriva. Jag vet att jag antagligen kommer att ha ganska så mycket att stå i under sommaren men det hade varit så underbart att kunna skriva på två böcker; min nuvarande och en roman eller deckare! Vi får se ... 
Inte är det någon mys-belysning eller en vacker godisskål när vi kollar på film, allt ska fram så att man når om man tröttnar inom de 2h man sitter i soffan!
Kommentera inlägget här: