skakad, chockad och svettig

Mission Completed. Eller vad säger man? 
Vilken jäkla dag, jag trodde att jag skulle svimma och spy på samma gång sekunderna innan resultatet idag. Läraren skulle stå och få fram rätt dokument, rätt klass, zooma in, zooma ut - jag blev GALEN. Svettades och tänkte på hur mycket jag skulle älska mig själv även om jag inte låg på ett C i financial accounting. Soffrorna kom upp och jag letade länge efter mitt nummer, tyckte mig finna det flera gånger men eftersom den personen nästan hade B fortsatte jag leta och leta. Läraren som min förvirring och bad mig komma fram till tavlan, jag kunde knappt se längre för att jag var så nervös och hela kroppen skakade framför klassen. Jag såg så många D och C men inte vid mitt nummer ... Tillslut säger Markus "men älskling vad är felet? Det är väl du som är över mig?". Jag tittar noga igen och ja, det är ju jag - som ligger ett poäng från B. Jag är en av de som ligger på topp och har en bra score. Efter detta resultat skulle man då välja om man ville göra sin final eller om man var nöjd med sitt betyg, jag vill givetvis satsa högt och stannade kvar men chocken la sig inte och jag har ingen aning om hur det gick. Nu får jag fasen ta och skärpa mig och inse att jag inte är dum. Markus hade bäst betyg av alla i alla klasser denna termin - SÅ duktig kille jag har!
Nog om detta! Nu kommer tjejerna till mig på vinkväll, sedan ska vi ut och fira att vi är helt klara för terminen!
Kommentera inlägget här: