on top

Igår festade vi till det en sista gång med vänner och bekanta som inte kommer tillbaka nästa termin. Vi har så mycket att fixa idag fast egentligen vill jag bara ligga på stranden, får se om det hinns med! Jag kan inte förstå att det kan vara så krångligt att betala en hyra här, varför använder de sig av töntiga checkar? Jag vill bara ha en automatisk överföring, nu blir det ett himla spring och avrigfter för att de vill ha en papperslapp som vi ska posta... Well, det är inget att göra åt! Imorgon åker vi och mycket ska lösas innan dess!
Efter mina betyg den här terminen har jag verkligen börjat känna mig så modig och utåt, jag kan påstå saker och känna att jag har rätt, jag kan visa en sida av mig själv som är väldigt glamorös utan att bli sedd som korkad - för nu vet dem flesta att jag verkligen inte är det. På tal om andra fick jag igår SÅ många kommentarer på den filmen jag gjorde här (och bloggade om för ett par dagar sedan). De har haft visning på skolan och jag blev haffad i mycket igår av folk som ville ge beröm, så roligt! Jag känner mig verkligen så lycklig just nu! On top!

Gårdagens.
Kommentera inlägget här: