Oh sunny day

Underbar dag på stranden idag! Jag var verkligen i valet och kvalet över att strunta i min lektion idag, Markus är ledig varje fredag. Jag har gått på precis alla lektioner och kände att solen var SÅ mycket mer lockade men drivkraft och ångest i förväg fick mig att gå. Därför var klockan ganska så mycket när vi väl la oss ner i sanden men vad gör väl det. Solen gav oss 32 grader i skuggan så därför var det nog lika så bra att inte ligga hela förmiddagen. Det är så underbart att bo så här, att bara kunna gå utanför dörren och lägga sig på en strand med havet framför sig. Det är varmt och soligt nästan varje dag vilket inte bara gör att man blir glad och brun-  man kan liksom alltid planera in saker, hitta kläder i garderoben (eftersom ingenting är för kallt och för varmt gör mig inte så mycket). Jag kan verkligen inte komma på en anledning till att inte bo här, skolsystemet är himla bra också!
Jag badade !! 


Kommentera inlägget här: