Lördag hos frisören

Från 25-05-13 -
Hej! Nu sitter jag och väntar på att mitt hår ska bli klart! Så underbart att färga bort allt tråkigt och klippa bort allt slitet. Jag har verkligen hittat den bästa frisören i hela SB (tror jag). Alla svenska tjejer jag har frågat går till honom, Pete, för han är expert på blonda slingor! Jag får dessutom rabatt, hans teori är att de gamla tanterna får betala överpris så att de inte kommer tillbaka, det är tydligen inte bra reklam. Alla han anser vara mindre vackra betalar vanligt pris och alla han tror kommer ge bra marknadsföring ger han rabatt... Haha sjukt egentligen men jag är glad att slippa betala fullt! Man får stå ut med lite töntiga raggningsrepliker och flörtande, det är bara att le lite och läsa skvallertidningar!

Kategori:
Kommentera inlägget här: