liten som ett barn

Herregud. Visst har jag känt mig lite nere den senase veckan på grund av stress och press men att det skulle bli en så hemsk natt som igår trodde jag aldrig. Dock är det alltid så skönt när man är tömd på tårar (då menar jag helt tömd), idag har jag varit lätt som en fjäder. Jag märker ofta när jag är nere att mitt självförtroende och självkänsla blir 0.0, jag är trött, gnäller, har ingen aptit och vill bara sova. Helst kolla på en barnfilm och äta glas ... Ha ha. Det kan faktiskt vara så illa att jag inte vill gå utanför dörren, för jag känner mig för ful (!?) helt galet. Inte för att jag påstår att jag är motsatsen men vilken människa ska tänka så? Hur mycket självförtroende har man då? Egetligen har jag mycket bra sådant bara det att min självkänsla sviker mig ibland, och det beror på mycket. Jag var nog egentligen inte riktigt klar hos min terapeft när vi avslutade så ibland känner jag ur allt i dåtiden bara faller över mig och jag blir litet som ett barn. Nu är det bra i alla fall och jag känner mig stark igen, skönt!
Idag har vi pluggat hela hela dagen förrutom en paus till affären där vi hade glömt kortet så resultatet blev att gå hem igen och steka bananpannkakor, supergott! Endast ägg och banan i en smet!
Vädret har varit lite kasst senaste dagarna, ush!
Kommentera inlägget här: