key factor

Hur underbart är det inte med ödmjuka och snälla människor? Människor som ger lite extra av sig själva för att andra ska må bra och för att visa på ömmhet. Jag tror verkligen att det är en key factor i livet, att tänka på hur man uppfattas. Hur duktig och begåvad man än må vara så är det ingen som vill vara runt en egoistisk eller självupptagen människa. Jag som har gått i terapi måste verkligen tänka på att inte tycka så synd om mig själv för ofta, terapefter vill ju ofta det - men jag tycker inte att jag har rätt till det och jag vill inte att männskor omkring mig ska uppfatta mig så. 
Idag fick jag ett kort från min producent till filmen vi gjorde, alltså gissa om jag nästan blev lite tårögd ... SÅ FINT GJORT! Hon är verkligen en bra människa och producent för den delen. 
Kommentera inlägget här: