Hejdåfirande

Hej! Var helt säker på att jag bloggade igår men inlägget hade visst inte fungerat att ladda upp... Vi var i alla fall iväg på hejdåfirande hela dagen. Alla vänner till killen åker hem efter sommaren och många av mina också... Därför blev hela dagen en stor fest med hejdå-skrifter och skratt.
Idag fick jag ett ryck och drog igång storstädning när vi vaknat, tvättade lakan och satte mig med accounting så fort frukosten var slukad. Nu sjunger syrsorna igen och mörkret har lagt sig. Det är så lustigt med alla som säger "nu åker jag hem efter ett år, tillbaka till verkligheten". Alltså, man måste ju inte åka hit och läsa blöjklasser, festa och sola - man kan fixa sig en otroligt bra utbildning och plugga på helger - skaffa en verklighet och vardag här. Jag är så glad att jag inte ska hem och plugga hemma!
Här är dagens intag av mat ... Bananpannkakor med peanutbutter måste ju vara bästa intaget av kvällsmat! Så nyttigt och gott! Du blandat ett ägg med lite banan och steker, sedan lagom mängd osötat peanutbutter !

Kategori:
Kommentera inlägget här: