hejdå för denna gång

Nu sitter vi med ett glas rött, nachos och salsa. Allting är klart och ryggarna värker! Vi är så lika jag och killen, utan att ens påpeka vad som skulle göras idag har båda gått på högvarv och städat varenda cm i kylen, torkat hyllor, putsat toaletten, tvättat, slängt återvinning och givetvis PACKAT! Jag tror inte att alla som åker hem är lika noga med att lämna hemmet skinande men både jag och sambon är överens om att vi vill komma tillbaka till ordning och reda .. :-) Det känns så otroligt konstigt att åka hem men ändå härligt att terminen verkligen har varit så lyckad ... Jag har haft många perioder då jag bara velat lägga ner för att jag inte får gjort det jag vill egentligen, men nu när jag sitter här sista dagen och blickar tillbaka har jag fått så mycket gjort;
- Börjat skriva på två böcker, en roman och en bok om livsmönster och drömmar
- Spelat in en superkul och cool trailer/film som jag hoppas blir större! Kritiken har varit grym.
- Jobbat litegrann med mitt distansjobb, marknadsföring.
- Börjat träna som en galning och blivit mer hård! (det var mitt mål)
- Solat och läst böcker i parken
- Badat två gånger i havet (jag badar aldrig)
- Varit på Swedish House Mafia i LA
- Druckit mycket vin med mina härliga vänner Malena och Elvira
- & givetvis pluggat som en galning! Alla ämnen har visat så fina betyg och jag kunde inte vara mer nöjd! 
Så med det tackar jag härliga, vackra Santa Barbara för den här gången. Saknar dig redan.
 
Packa packa packa ...
Kommentera inlägget här: