Gör det bara

Alltså jag har kommit gram till att jag nästan inte gillar några kläder som inte är puderrosa, ljusbeige, vitt eller svart. Tråkigt men det är bara att inse, alltså till festen kan man ju skoja till det men ...
Det var så lustigt igår när Markus säger: du får sluta klaga och bara göra det! (Min motivation till redovisningprovet försvann). Då skrattade jag lite inombords - för så funkar inte jag! Vill jag inte, går det inte! Så funkar jag, mitt liv ska gå ut på det jag själv bestämmer mig för och vill göra (vissa stunder ändras bilden därav kan vilken miljö som helst bli obekväm). Det finns ju inga regler för hur mitt liv ska se ut så det är bara att tuta å köra! Men finns ingen motivation bli det svårt, då gäller det att veta vad som triggar mig snabbt! Som bilder på snygga kontor, fina lägenheter, Chanel, fina restauranger, kultur osv... Nu är jag i alla fall triggad och sambon vet hur meningslöst det är att säga "gör det bara"...
Sommarplagg!

Kategori:
Kommentera inlägget här: