förbered mig

Jag behöver alltid känna mig förberedd, vad det än gäller! Det kan vara allt ifrån hur min transfer till Universitetet ska se ut, vad jag ska göra på lördagen, vilket pass jag ska gå på gymmet, vilka dagar jag ska plugga osv ... Även om jag är en väldigt spontan människa på många sätt så har jag otroligt svårt för saker som slängs över mig, som jag inte bestämmer över själv och som inte passar in på det jag var inställd på. Jag vet inte vad det kan bero på, att jag upplevt många hemska och drastiska förändringar i livet eller att jag helt enkelt bara är sån. Det är väldigt jobbigt ibland och jag försöker alltid att inte låta humöret förstöra vid stunder då det helt enkelt inte blev som man tänkt sig. Jag menar, det blir det ju nästan aldrig ...
Idag har jag tagit en plugg-fri dag på eget initiativ och sovit mitt på dagen, tränat Zumba och tänt lite luktljus, skön dag! Imorgon blir det plugg på stranden ... Skolan är ju trots allt slut, bara slutproven kvar nästa vecka.
Torsdagmys. 
Kommentera inlägget här: