allt behöver inte sky is the limit

Hej på er!
Vilken otroligt lång dag det har varit idag, jag har hunnit så mycket. Klockan 23 blev vi trötta på plugg och gick till gymmet (ja det är fredag) vilket hade örvånansvärt mycket folk med tanke på tid och dag .. Ja, nu är man helt slut efter sol, siffror och träning. 
Idag tänkte jag på hur lustig jag kan vara när jag sitter och grubblar över framtiden. Jag älskar ju inredning till exempel, och att skriva, måla osv... Ofta tänker jag "men om jag har talang för att inreda så måste jag ju ta den chansen och bli inredare" eller "om jag verkligen är så bra på att skriva så borde jag väl blir författare". Saken är dock att man måste ju inte bli allting som man är bra på. Jag vill hålla på med marknadsföring och skådespel, det andra kan man ju hålla på med hemma - ha fin inredning och skriva på fritiden. Vara glad över att man ha gåvan men inte pressa den till max, kanske uppenbart för er, men för mig måste allting ofta innebära sky is the limit. 
Nu ska vi släcka, imorgon är det lördag och Zumba klockan 10!
Inspo ... 




Kommentera inlägget här: