upprörd

Jag blev så otroligt arg efter att ha läst en blogg imorse, ni kanske kan gissa vems... Blondinbella kan ibland inspirera men oftast motsatsen, det känns ofta inte äkta och inläggen får mig ofta att bli arg. Idag skrevs ett mycket mycket dumt inlägg och jag kunde inte hålla mig från att kommentera. Jag tror inte att ni kan läsa det som står på bilden, men vad Isabella skrev i sin blogg var "Vi är verkligen två krut-kvinnor som jobbar dubbelt så fort som en vanlig person gör" och min reaktion till detta blev; vanlig person? Alltså, alla gör vi val i livet och alla är vi olika. Jag har massor av projekt i luften som kanske inte många andra i samma ålder håller på att planera, men det gör ju inte mig till bättre eller onormal? Det är ju bara mina val. Alla kan göra samma saker och vissa kommer att ha svårare att genomföra än andra, men allt går om man vill. Att Isabella skulle vara någon som sitter över alla andra eller är mer värd, bättre eller snabbare för att hon ser sig själv som kung är bara löjligt. Kungen är förrästen bara människa han också, så jag vet inte riktigt vad det är hon tror att hon är. Det är tråkigt att alla de läsarna som läser BBs blogg, unga tjejer, tror att de inte är av samma kött och blod och inte skulle kunna genomföra samma saker som henne, när in fact ALLA KAN allt de vill! Det är bara att köra på, välja rätt väg och tro på sig själv. Lätt är det inte men vill man så går allt. 

Kommentera inlägget här: