Trivsamt hem = Trivsamt liv

Givetvis åkte vi en sväng till IKEA också. Jag tycker verkligen att ett fint hem är A och O för att jag ska kunna fungera och må bra, även om vi kunde gjort något roligare under dagen för den slanten så är det viktigt för mig att må bra varje dag och inte bara under en stund en dag då man gör något kul. Jag säger inte att ljus är bättre än att ha kul, men en balans är viktig för ett otrivsamt hem är verkligen inget trivsamt liv tycker jag. Det känns som att den här terminen är mycket mera "jag är er källa" istället för "jag är er igel", man kan säga att jag slappnat av mycket inom jobb, företagsplanerande, föreläsningsfixande osv. Nu vet folk vad jag går för och det är dags för mig att fokusera på skolan, träning och lite småsysslor vid sidan av som skådespeleri, mysiga stunder i hemmet och god mat- om någon vill ha mig så tvekar jag inte på att bidra men det är mycket mera lugnt från min sida vilket är dåligt om man verkligen vill ha 1000 bollar i luften, men det kanske jag ärlig talat inte hinner just nu ...
Kommentera inlägget här: