Sky point of view

Dagar då man vaknar och har haft en sen natt med dans osv, vill man egentligen bara ligga kvar med en film eller serie hela dagen i varma lakan. Det finns det tyvärr inte tid till och dessutom känner man sig extra duktig när man vänder dagen till den positiva med städning, tvätt och plugg för att inte tala om en god middag! Jag har gjort klart ansökningarna för manager i LA och ska posta dem imorgon, på fredag åker vi dit! Längtar något enormt efter att få komma in till stan där det händer lite mer än här. Ibland tänker jag på alla som går på College och hur många det är som kommer att vilja ha jobb sen, kommer det finnas ett bra jobb åt mig? Dock har jag börjat inse att det är inte alla som vill så långt som jag för de vet inte hur man gör en så stor dröm eller vågar inte sätta sig ett mål som kontor med vy över Manhattan. Om du inte kan se det så kommer du aldrig att komma dit. Därför kanske det inte är så många som tävlar mot mig, för alla ser olika stort. Jag har alltid sett väldigt stort, the sky är inte min limit, the sky is my point of view. 
Kommentera inlägget här: