planeringsdags

Min rosa bommulsklänning är på, solen skiner på luktljusen i alla dess färger, kaffet osar gott och kroppen är trött efter ett träningspass. Gud, det känns som att jag har landat lite igen, panik och stress har lagt sig lite. Redovisningstentan gick som den gick, det är svårt att veta innan resultatet visas i klassen men jag håller tummarna. Nu har jag bara ett matteprov imorgon sen är jag ledig en vecka - herre min gud så skönt. Jag är så oroligt trött efter att ha haft en sån otroligt intensiv pluggperiod, det är en väldig skillnad på festande denna terminen mot förra. Jag tror att vi varit ute 3 gånger eller något, resten har varit plugg... MEN springbreaken hoppas jag bjuder på lite dans! Även en hel del planering och träning, kanske lite extra mycket hemma spa och strandhäng. Jag ska bestämma mig när var och hur föreläsningen ska äga rum och vad den ska innehålla samt boka in Hollywood resan om det nu blir så att jag tar rollen eller ej (det beror på hur många dagar inspelningen är), planering har jag gjort alldeles för lite den senaste perioden!
Kommentera inlägget här: