påsk

Nu har vi städat upp efter gårdagens kalas! Jag är otroligt nöjd med våran första påskmiddag/lunch! Köttbullar, korv, ägg, cloeslaw, potatis, kokade grönsaker, sill och gott bröd! Hade jag bott hemma i Sverige hade jag trotsat det traditionella påskbordet och sagt "man kan väl vara lite ogrinell eller måste man äta samma som alla andra?" men eftersom vi är i USA och skulle fira efterlängtad påsk - var maten riktigt god! 
Efter mycket skålar hemma hos oss gick vi vidare till Granada Theatres mysiga lounge/bar. Ni kanske förstår att jag fullkomligt älskade stället eftersom baren var formad som en scen, Ingrid Bergman prydde toaletten och musiken var fantastisk. 
Idag är det sista lediga dagen så det kommer att bli lite städning, filmhäng, tvättning och kanske lite egentid för mina projekt ...
 
Såhär hade vi det igår:
Kommentera inlägget här: