partner push

Hej på er! 
Nu har vi precis kommit hem från parken där vi solat oss, läst böcker och jag gjorde en stor tankekarta över min bok, jag har "kommit på" att varför hålla på att välja mellan två stoyrs? Jag skriver väl båda! Så nu håller jag på att färdigställa tankekartorna, utan en sådan kan jag inte skriva alls! Då sitter man bara där stressad och vill skiva allt man har i huvudet, så tar man inte den tid på sig som hade behövts för att verkligen måla upp omgivning och berättelse. Behöver även ha en pepp och push i baken känner jag, förra terminen var mitt driv att få klart vissa saker för att jag hade en annan ekonomisk situation, men den här terminen har jag inte samma situation och därför inte något måste hit eller dit på samma sätt. Så, hur ska jag få iväg mitt föreläsningsmail? Jag har en första idé, att skaffa samarbetspartners som i nästa termin kräver att jag geomför föredragen mot att jag informerar här på bloggen eller gör något annat av det där de kommer in i bilden ... Mm, det blir till att maila lite ikväll tror jag! Fortfarande helt plugg-fri vilket är helt underbart! 

Kommentera inlägget här: