KUL

Åh idag började jag på boken som kommer att ta upp mycket tid framöver. För en tid sedan började jag skriva en självbiografi med inslag på hur man tar sig igenom saker och hur viktigt det är att man följer sina drömmar och inser att ingenting är omöjligt. Jag tyckte inte att det blev så bra tillslut och slutade att skriva. Nu har jag börjat igen! Titlen just nu heter "Kan jag, kan du" och handlar om mig som person, vad som har format mig (en hel jäkla del) och hur jag tänker med mina val och drömmar. Vad jag har gjort och hur jag kom dit, vart jag ska och hur jag ska ta mig dit. Hur man hanterar motgångar osv, som en riktigt lång föreläsning helt enkelt! Föreläsningarna på skolan kommer mer att handla om motgångar och delmål men boken kommer att måla upp ALLT! Så kul!
Nu ska vi ut och äta, dricka drinkar och ha trevligt!
Kommentera inlägget här: