klapp och skrik

I sista sekunden hann jag klart med min matteläxa en fredag klockan 23.59 - då tänker ni säkert "varför gör hon den nu?" Sanningen är dock att matteläxan (online) tar mig 20 timmar i veckan och ja, då blir det lätt att man inte hinner med allt när man skulle behöva ... Hur som helst är jag ännu en gång glad över att jag hann i tid med hjälp av killens frustrerande frågor över mina slarviga kalkuleringar och min egen stress som går ut på att skrika och klappa med händerna. (!).
Nu tar vi oss ett välförtjänt glas och min näsa rinner som aldrig aldrig förr, imorgon ska vi äta nyköpt gott bröd med kaviar på äggen (köpt på IKEA!) och en kopp Svenskt kaffe - längtar! Frukosten här är så tråkig här med sockerflingor, vitt rostbröd eller bagels ... Nu är det bara en vecka kvar till springbreak och då ska det slappas och mysas riktigt mycket! Gud vad dagarna går!
Hej så länge!
Kommentera inlägget här: