Kär och galen

"Louise, I hope you are still doing acting, you are too good to stop"
Hm. Hur ställer man sig till en sån här mening när tankarna har varit överallt och ingenstans det senaste dagarna, när spänning har efterfrågats och livet känns lite på en rak linje. JAG VET att jag har det superbra och gör någonting som inte alla andra gör för att få en grym utbildning, men det är ändå plugga-fåbrautbildning-fåbrajobb-pension. Ibland känns det skönt att ha det så för att jag vet att jag vill ha ett lyxigt liv med mitt egna bolag, fasta tider och utmaningar som handlar om att komma högre och inte om att överleva. Tyvärr har jag någonting i mig som vrider och vänder sig lite ibland och som fullkomligt stannar till och låter ögonen bli fyllda med vatten varje gång en mening som ovan förekommer. Den meningen skrev en producent i Hollywood till mig för 4 minuter sedan innan hon gav mig en roll i en webbserie - om jag ville, för hon älskar mig. Ja, livet, ibland blir jag galen på dig! Kär och galen. 
Jag har jobbat för henne förr. Då såg det ut såhär:


Kommentera inlägget här: