Ibland vet man

En kväll fylld av spel och vin. Skrev ett par stycken på boken innan tacosen var klar och nu är det läggdags. Jag tänker lite på sektionerna i mitt liv, det blir ju så när man träffar så många olika människor här - att man berättar sin historia en eller två gånger då och då. Man inser, eller jag i alla fall, hur mycket jag har gjort dessa år. Det mest intressanta är att vissa saker jag gjort har jag vetat slutet på innan svaret har kommit. Calleflygare teaterskola 1. Kommer jag in? Svaret var :Ja. Det gjorde jag också. 2. Kommer jag att stanna 2 år: Nej. Det gjorde jag inte heller. Så kan det vara med mycket i mitt liv, ibland vet jag bara, för jag känner det. Sen kan man ju aldrig veta vad som händer, men känner man sig själv kan man ofta gissa...

Kategori:
Kommentera inlägget här: