grrrr

Grrrr.... Jag ar sa rastlos!! Plugg plugg plugg, stada, tvatta, handla laga, trana trana trana plugg plugg plugg - kan nagon se felet? Ibland suger det att vara student! Jag ar sa rastlos sa jag knappt kan resa mig ur sangen, vilket antagligen inte later klokt men sa blir det nar stressen satter in och jag blir helt formalad av viljor och driv. Jag vill just nu bara in till Hollywood, springa runt till alla producenter, ga pa mingel och fester, shoppa och leva livet! Jag vill uppleva, kampa, vaga och leva... Lovet kommer snart och da ska jag som sagt smida planer men fram tills dess har jag tva tentor pa tva dagar att samla energi till - kul! Accounting och matte. Jag ar stolt over mig sjalv som kampar sa med dessa utmanande amnen men ibland undrar jag alltsa. Kanns som att detta inlagg inte blir mycket roligare an sahar sa hej pa er! 
 
Min skola vann forrasten basta College i USA i Tisdags - Cool!
 
Kommentera inlägget här: