Gammalt + Billigt

Idag har vi genomfört en hejdundrande städning! Det var ju en sak jag ville ha bort från listan, så nu tog vi tag i den saken också! Jag är verkligen intresserad av inredning men man har ju inte så mycket pengar som man skulle önska för att köpa den soffan man drömmer om eller ett soffbord i rätt färg. Vi tog lite av det som fanns när vi flyttade in och kompletterade med saker vi hade eller köpte billigt, resultatet är inte helt dumt tycker jag. På bilderna kan ni se hur det såg ut innan vi fick tillbaka alla små detaljer. Jag tycker verkligen att det är underbart att städa och ro om bostaden, senaste dagarna har jag inte pysslat om sovrummet utan bara låtit kläderna falla i garderoben, lakanen var smutsiga och nattusbordet fullt med damm. MEN idag fick jag riktigt fixa och mysa runt vilket verkligen gör mig glad, sovrummet ska vara en plats man trivs på och mår bra. Nu har jag rensat bland alla kläder, tvättat lakan och torkat varenda vrå med skurmedel - kul! Imorgon ska vi förbereda för påskfirandet här på lördag, då kommer Elvira och David hit och vi ska visa David, som är amerikan, hur Svenskar firar påsk! Kul!
Kommentera inlägget här: