dålig på bara

Jag hade tänkt att vänta med mina listor och brinnande fingrar tills lovet om en vecka men idag vaknade jag upp och hade sån skriv motivation för boken och sug på att maila Broadway producenten jag känner, jobba med min marknadsföring och dra igång de nedrans föreläsningsprojektet på riktigt men efter 10h plugg blir det nog tyvärr att vänta med ... Jag är så dålig på att vara en student bara, jag kommer nog alltid ha svårt att bara ha ett jobb också, jag kommer alltid vilja göra saker vid sidan om, fänga runt och göra listor som betas av. Skriva böcker, sprida energi med föreläsningarna och hälsa på kameran då och då ... Tyvärr kräver ju utbildnngen jag läser nu 100% fokus eftersom svårighetsgraden är så hög. Många kan säkert bara plugga och lära sig utan att egentligen ha någonting att se fram emot eller veta riktigt varför man lär sig allt man lär sig, jag måste ha ett mål och en dröm som passar in annars känns accounting lite väl mycket ("#!"%#"!). 
Det blir bara till att se fram emot soliga dagar med lista efter lista och bokskrivande om en vecka! Jag har kommit en bra bit, gud det har verkligen gått 6 år sedan jag började mitt skrivande. Ingenting är klart ännu för jag har börjat om otroligt många gånger men roligt är det!
Kommentera inlägget här: