Dagarna och dagarna

Vilken dag! Jag älskar dagarna då vi måste ställa klockan på 5.45 för att gå till skolan, för det betyder att klockan 12 är vi klara med skola och träning, idag klockan 2 var även en god lunch lagad och lägenheten städad. Nu klockan 22 har vi hunnit avverka ännu en måltid, tvätta och pugga in siffror. Jag känner mig helt slut, men för ett härligt sätt. Det är verkligen tråkigt med dagar som bara innebär sovmorgon, slapp hemma och hopp i säng (en gång då och då skadar ju inte men). Min energi ligger helt annorlunda när jag kommer upp och liksom hänger med världen! Näsan rinner fortfarande men jag ska kämpa iväg till min enstaka lilla lektion imorgon. Det hjälper att vår lägenhet har blivit så mysig och att solen inte vill ge sig, love it!
Our place
Kommentera inlägget här: