Beratta for dig sjalv

Idag fick jag forelasa lite for mig sjalv. Jag insag nar jag var som mest otaggad efter ett reultat (som inte var daligt, men inte heller sa bra som jag trodde) att vad ar det for vits att beratta for andra hur man gor nar man stoter pa motgangar i livet nar jag inte kan saga det till mig sjalv? Det ar alltid svart att hitta ord som hjalper nar magen kniper men det allra basta man kan gora ar alltid att satta handelsen i perspektiv: kunde det ha varit varre? Kan jag fortfarande na mitt mal? Den forsta fragan ar den viktigaste, det ar inte ofta jag tanker pa hur bra mitt liv ar men just i situationer som idag hjalper det att tanka pa de som har det varre, for jag mar battre av att kanna mig lyckligt lottad over familj, vanner och insikt. 
Det ar bara att ta nya tag och kora stenhart nu! Jag ar val en fighter?! ... 
En annan sak som alltid gor mig pa battre humor, ar projekt som handlar om andra saker an det man ar besiken pa. Bara lagga en sak at sidan och gora en annan rolig grej for att le lite! Acting profile. 
Kommentera inlägget här: