bättre tider finns inte

Jag förstår att min blogg inte är lika innehållsrik som annars, det är inte så konstigt med tanke på att mitt liv består av plugg och träning och min hjärna hinner inte tänka så mycket kring det ena och det andra vad gäller allt och inget, eftersom den är fylld av redovisning, matte och datorsystem (!). Det här trodde jag nog inte att jag skulle skriva för 2 år sedan när jag stod på scen och njöt av att uppfylla min dröm, men saker ändras. Jag pratar ofta om att många människor går och väntar på att allting ska hända i rätt ordning och att en viss dag ska komma då man känner för vissa saker, sanningen är dock att egentligen finns det ingen rätt tid för något och det finns verkligen ingen dag som du kommer att vakna upp och känna "idag vågar jag ringa" och även om en dag kommer med mer mod så vet man aldrig när och det finns ingen anledning att vänta. Min poäng är; gör allting som du vill, NÄR du vill - det finns ingen anledning till att inte göra det idag! Vad väntar du på? Bättre tider? Mod? Do it. Livet ska vara utmaningar, se det som en soppa full av allt mellan himmel och jord - det är bara att fiska upp allt du vill tills hungern lägger sig för ett tag. Idag kollade vi på utsikten från Santa Barbara public court house.
ån 
Kommentera inlägget här: