20

Ibland är det jobbigt att inse att den enda som kan ta mig till toppen är jag, för då är det också bara mig man kan skylla på om inget händer. Ibland skulle det vara lite skönt att luta sig tillbaka och låta dagarna gå men att någon annan gjorde alla läxor och bara stoppade in ett litet chip i mig så att jag kunde allt! Ansvaret är enormt, givetvis är det också lite roligt att det bara är mig själv att tacka när kontoret är mitt... 
Idag fick vi avbryta träningspasset för att min telefon har gått sönder (igen!) .... Ingen musik ville spelas så jag blev galen och drog med killen till Apple store ett block upp. Pinsamt nog sa de bara till mig att det handlar om en vätskeskada, jag kollar frågade på killen som tittar tillbaka med en skeptisk blick "kanske för att du har den i sportbhn när du tränar?" Det var bara att ta telefonen och gå hem, ingen garanti på sportbhsvett! Får se om jag tar mig råd till att ersätta med en ny, det var inte så fasligt dyrt men det känns ju roligare att köpa nytt smink eller åka till san fran .... 
Idag ska vi fira 20 månder ihop, Presenten blir en helg i LA så idag ska vi mysa med tacos och vin! Det behövs inget mer, kanske ett tänt ljus och dessert. Idag borde även ett par managers i LA fått ett brev av mig, spännande! & min nya dator borde komma på posten, mycket kul nu!
20 underbara månader.
Kommentera inlägget här: