trött på paus

Det är inte riktigt som att livet fortsätter nu när jag är hemma, det är som om det vore på paus. Inga rutiner, inga milstoplar som uppklaras utan jag jobbar på varje dag utan att det egentligen leder mig någon vart. Jag kan bli lite galen på det faktiskt! Att vara fast i en liten plastbunke, en låtsas värld där allting är annorlunda och omöjligt - jag behöver komma ut! Komma hem, till den "riktiga världen", riktiga för mig i alla fall. Nu är det ju inte långt kvar.
Idag är det grillning hos Ella, är det någonting jag gillar med sommaren så är det att man gör så mycket efter jobbet, inte bara på helger. Ett glas hit, en fika dit, en bio eller grill! Det är i alla fall något som är bra.
Eventet med jobbet igår var lyckat, jag gick ganska tidigt eftersom halsen fortfarande gör ont. Här är några bilder från får innomhus pic-nic! Jag tycker att det är roligt när fler än jag kan tänka utanför boxen och helt enkelt pic-nica innomhus!

  
Kommentera inlägget här: