pick-nick

Hej! Vilken supermysig helg det har varit, inte en sekunds boksrivande eller hemmaspa men mycket andra roligheter. Det är så roligt att man fortfarande umgås med de vänner man skaffade sig i ung ålder, alla har vi förändrats mycket men det gör liksom ingenting. Det bidrar bara till fler konversationer och lärdomar. Igår var det picknick i slottskogen och Elvira från Santa Barbara tittade förbi vilket var toppen! Konstigt att träffas i Sverige! 

Jag hade mina fördomar om slottskogen, att det var ett ställe proppat av människor och svenskar som klädde sig likadant och brötade runt, men det var verkligen super. Jag hoppas att sommaren kommer innehålla mycket spontanare med vännerna, saker som jag inte brukar göra och saker och saker jag har fördomar för. Fördomar är ju till för att brytas, inte sant? 

Bilderna från Maja kommer imorgon, hade tyvärr inte med mig kameran till killen.
Här är jag och Sofia.
 
 
Kommentera inlägget här: