mitt kall

Hej på er!
 
Sen uppdatering idag.
Jag vill börja med att säga hur glad jag är för att jag fått så många nya läsare! Det känns verkligen som en boost. Inte för att jag vill skryta om antal, känna mig omtyckt eller få bekräftelse - för att jag har ett sånt behöv av att inspirera och berätta! Mitt liv är och har alltid gått ut på att jag gör vad jag vill och vad som faller mig in. Jag ser aldrig hinder, vilket ibland är dåligt, och ser inte att saker och ting inte är möjliga. Jag använder de trådar som behövs och ringer de samtal som måste ringas om jag har något på gång. Det spelar ingen roll om jag ringer kungen och frågar om jag kan bli en del av familjen (alltså ni förstår vart jag vill komma) eller USAs största produktionsbolag för att fråga om de vill använda mig. Vad har man att förlora? Varför skulle jag skämmas när vi alla är av samma kött och blod? Så mitt absolut största tips är: Om du vill något - gör en tankekarta, googla strategier och tips - och ring sedan alla du kan tänka dig att fråga eller samarbeta med ! Folk blir ofta förvånade men hjälper nästan alltid till att skicka mig vidare eller svara på ett fint sätt!
Skönt att vara frisk igen!
 
 
 
Kommentera inlägget här: