lugn i stormen

Hej!
Börjar känna mig lite mer lugn över situationen som är, att vara hemma alltså. Jag vaknar varje morgon och striden för en lycklig själ börjar men mitt nya tankesätt är bara att tänka "jag tar en timme i taget, inte en dag i taget". Det räcker inte med en dag i taget för mig, det finns alldeles för många hinder och tankar som ska pusslas ihop under en hel dag. Jag börjar också känna mig väldigt trött på ångest, ibland är det bara att be den försvinna en stund så funkar det lite temporärt!
Annars är det faktiskt mycket roligt att se fram emot just nu jobbmässigt; jag får roliga uppdrag och kanske kan sätta klorna ännu mer i marknadsföringen hösten 2013, reklambyrån har sommarfest som jag och chefen ska gå på nästa torsdag, vi har även en pick-nick after work med jobbet inplanerad nästa vecka. Det som är härligt med sommaren är att spontaniteten kommer fram, jag lever ju med sol jämt, men för de som lidit en lång vinter blir kvällarna längre och mina förslag på vin en tisdag mottages väl!
Drinkar på familjen är det bästa!
 
 
Kommentera inlägget här: